ZWROT
Zwroty: na koszt kupującego (14 dni na zwrot)
Body taneczne okazało się za małe, a buty cisną? A może zmieniłeś/łaś zdanie odnośnie wybranego koloru? Zawsze możesz zwrócić nam towar!
Masz na to 14 dni od dnia odebrania przesyłki. To znaczy, że czternastego dnia maksymalnie możesz nadać do nas paczkę. Pamiętaj o tym, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz musi być odesłane w oryginalnym opakowaniu razem z dowodem zakupu.
W związku z powyższym zmierz ubranie/ buty w domu i zdecyduj czy to odpowiedni dla Ciebie rozmiar!
WAŻNE: zamówienia spersonalizowane, czyli towar uszyty na prośbę klienta nie podlega zwrotom czy wymianie.
Zwrot krok po kroku
Zwracając towar pobierz, wydrukuj oraz wypełnij formularz zwrotu, a następnie wraz ze zwracanymi produktami oraz paragonem, prześlij na adres:
Puenta Sklep Taneczny
Ul. Poznańska 22
60-849 Poznań
Przesyłkę możesz nam dostarczyć w najwygodniejszej dla siebie formie: za pośrednictwem Inpostu, firmy kurierskiej albo osobiście do naszego sklepu stacjonarnego.
WYMIANA
- Jeżeli chcesz dokonać wymiany, napisz do nas o tym na formularzu zwrotu. Jeśli rozmiar będzie dostępny, dokonamy wymiany.
- Wszystkie wymiany są dokonywane na koszt kupującego. Poprosimy Cię o wpłatę kosztów przesyłki, jeśli wymiana jest możliwa. Numer konta w zakładce kontakt
- Uszykuj i wyślij towar w nienaruszonym stanie razem z wszystkimi metkami i w oryginalnym pudełku. Dołącz paragon i formularz zwrotu.
- Gdy paczka do nas dotrze uszykujemy towar na wymianę i skontaktujemy się z Tobą.
Zwrot i wymiana leży po Twojej stronie, więc to Ty wybierasz formę wysyłki. Polecamy jednak wybrać przewoźnika, który umożliwi uzyskanie potwierdzenia odbioru i numer do śledzenia paczki.
Paczki zwrotne oraz te na wymianę, które wysyłane są za pobraniem nie będą odbierane.
Potrzebujesz większej ilości informacji? Napisz do nas na: kontakt@puentasklep.pl