REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO PUENTA

Dane kontaktowe (siedziba):

PUENTA. sklep taneczny
ul. Poznańska 22
60-849 Poznań

tel. +48 666 883 233
e-mail: kontakt@puentasklep.pl

REGON: 380840033
NIP: 781-197-74-42


WARUNKI ZAKUPU, SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ:

1) Podane ceny produktów są cenami brutto (zawierają podatek VAT) w walucie PLN i nie zawierają kosztów przesyłki.

2) Zamówienia można składać poprzez stronę www, lub osobiście w salonie.

3) W przypadku sprzedaży wysyłkowej konieczne jest podanie pełnych danych : numeru telefonu, maila, adresu (bądź paczkomatu).

UWAGA! Prosimy o załączanie historii korespondencji i używanie jednego adresu mailowego – pozwoli to uniknąć ewentualnych nieporozumień.

4) Dokonując zakupu „na odległość” należy podać model/nazwę produktu i wszelkie jego istotne parametry (np. rozmiar, kolor, wysokość obcasa).

5) Składając zamówienie „na odległość” należy określić formę zapłaty i sposób dostawy.

6) Przesyłki nadawane są najczęściej za pośrednictwem Inpostu, na prośbę możemy wysłać za pośrednictwem innego przewoźnika np. DPD, UPS i inne. Koszty przesyłek są zryczałtowane, zawierają opłatę przygotowawczą. Wybieramy zawsze najtańszą (w danym momencie) opcję wysyłki spośród oferowanych przez nas możliwości z uwzględnieniem indywidualnych wymagań co do szybkości przesyłki i sposobu zapłaty.

7) Sposób i koszt dostawy na terenie Polski (kwoty brutto):

a) Przesyłka kurierska Inpost – 17,00 PLN (przedpłata na konto bankowe przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem systemów szybkich płatności Przelewy24)

b) Przesyłka do Paczkomatu InPost – 15 PLN (przedpłata na konto bankowe przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem systemów szybkich płatności Przelewy24)

c) Przesyłka kurierska pobraniowa – 21 PLN (przedpłata na konto bankowe przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem systemów szybkich płatności Przelewy24)

8) Sposób dostawy i koszt dostawy międzynarodowej (kwoty brutto):

– Przesyłka kurierska międzynarodowa –  ok 60-100 PLN

9) Dostępne metody płatności:

– przy odbiorze osobistym – gotówką/kartą płatniczą

– przy odbiorze przesyłki pobraniowej – gotówką kurierowi

– poprzez przelew bankowy (dane do przelewu – pkt. 12)

– poprzez system szybkich płatności Przelewy24 – przelew bankowy lub płatność kartą płatniczą (operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068).

10) Czas wysyłki w zależności od sposobu przesyłki:

– płatność przy odbiorze – wysyłka w ciągu 24h/48h w dni robocze
– przedpłata na konto bankowe – wysyłka w ciągu 24h/48h od zaksięgowania wpłaty w dni robocze
– płatności Przelewy24 – wysyłka w ciągu 24h/48h od powiadomienia o wpłacie w dni robocze

11) W przypadku produktów niedostępnych lub na zamówienie indywidualne, czas wysyłki wydłuża się, o czym Klient zostanie niezwłocznie zawiadomiony przez obsługę sklepu PUENTA.

12) Możliwy jest osobisty odbiór zamówienia w sklepie stacjonarnym (Poznań, ul. Poznańska 22).

13) Dane do przelewu krajowego na rachunek bankowy:

AP Kwadrat Agata Poturalska Anna Piasecka spółka cywilna
ul. Poznańska 22
60-849 Poznań
nr konta: ING Bank Śląski 29 1050 1520 1000 0092 5875 3707

14) W przypadku potrzeby wystawienia faktury należy podać dokładne dane konieczne do poprawnego jej wystawienia.

W ZWIĄZKU ZE ZMIANĄ PRZEPISÓW OD  STYCZNIA 2020r DOTYCZĄCYCH WYSTAWIANIA FAKTUR VAT,  PROSIMY INFORMOWAĆ NAS O FAKTURZE VAT OD RAZU PRZY ZAKUPIE. NASZA FIRMA NIE BĘDZIE WYSTAWIAĆ TZW. FAKTUR VAT (z NIP-em) DO WCZEŚNIEJ WYSTAWIONEGO PARAGONU.

15) PUENTA. sklep taneczny zastrzega sobie prawo odmowy wysłania Klientowi więcej niż dwóch par obuwia w jednej przesyłce.

16) PUENTA. sklep taneczny zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości. Zamawiający zostanie poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji.

17) PUENTA. sklep taneczny zastrzega sobie prawo do odrzucenia zamówienia w przypadku:

– podania błędnych/niepełnych danych podczas składania zamówienia
– nieodebrania przesyłki przez Kupującego
– braku wpłaty od Kupującego w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia

18) Dokładamy wszelkich starań, aby dostępność produktów widoczna w serwisie pokrywała się z bieżącymi stanami magazynowymi. W przypadku niedostępności określonych produktów, PUENTA. sklep taneczny niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Kupującego.

19) Składając zamówienie Klient oświadcza, iż zapoznał się treścią i akceptuje postanowienia polityki prywatnosci oraz regulamin sklepu internetowego PUENTA.


WARUNKI SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ INDYWIDUALNYCH:

1) Klient ma możliwość złożenia zamówienia indywidualnego na produkt czasowo niedostępny lub niedostępny w ciągłej sprzedaży.
2) Zamówienia indywidualne wyceniane są każdorazowo na podstawie informacji dostarczonych przez Klienta. Cena produktu na zamówienie może różnić się od regularnej ceny produktu podanej na stronie internetowej, o czym Kupujący zostanie powiadomiony.
3) W przypadku zamówienia dotyczącego obuwia lub odzieży należy podać określony rozmiar lub indywidualne miary w centymetrach oraz wszelkie inne parametry produktu potrzebne do realizacji zamówienia.
4) Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest wpłata zadatku w wysokości połowy kwoty zamówienia. Pozostałą część kwoty (wraz z ewentualnymi kosztami wysyłki) Klient wpłaca po realizowaniu zamówienia – przed odbiorem produktu lub w dniu odbioru (w przypadku odbioru osobistego lub przesyłki pobraniowej).
5) Zebrane miary nie dają 100% gwarancji dopasowania obuwia/odzieży.
6) W przypadku rezygnacji z zamówienia indywidualnego po upływie 24h od jego złożenia, zadatek nie podlega zwrotowi.
7) Wykonawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia.
8) Obuwie skórzane może posiadać naturalne marszczenia i nierówności.
9) Sklep Puenta nie odpowiada za zły rozmiar zamówionej odzieży, produkt w większości przypadków zamawiany jest z krajów europejskich i nie podlega zwrotom.


ZWROT / WYMIANA / REKLAMACJA:

1)   Zwrot (odstąpienie od umowy)
a) Klient dokonujący zakupu na odległość może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i otrzymać zwrot kosztów, za wyjątkiem okoliczności wskazanych w Rozdziale 4 Ustawy z dn. 30 maja 2014r. o prawach konsumenta.
b) Ograniczenia dotyczące zwrotów – fragmenty Ustawy z dn. 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827):
„Art. 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (…)w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb”
W praktyce odstąpienie od umowy ma zastosowanie dla artykułów produkowanych seryjnie, sprzedawanych „z półki”, pod warunkiem, że zamówienie nie było realizowane wg indywidualnych kryteriów Klienta, a zwracany towar nie nosi znamion użytkowania.
c) Koszty odesłania towaru ponosi Klient. PUENTA. sklep taneczny nie odbiera przesyłek pobraniowych.
d) Do produktu zwracanego (bez śladów użytkowania oraz w oryginalnym opakowaniu) należy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu – dostępny do pobrania TUTAJ.
e) Zwroty pieniężne wykonujemy przelewem na numer konta bankowego podany przez Klienta, oraz przez zlecenie przelewu zwrotnego w serwisie Przelewy24. Jeśli kupujący wybrał inny sposób dostarczenia towaru niż najtańszy oferowany przez sprzedawcę, to przedsiębiorca zwraca koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.

Zwrot powinien się znaleźć na koncie klienta w przeciągu 14 dni od daty otrzymania paczki zwrotnej od klienta.

Prosimy o składanie przemyślanych zamówień.
Zgodnie z zasadami najlepszej obsługi Klienta dokładamy wszelkich starań, aby otrzymane obuwie było doskonale dopasowane oraz prezentowało najwyższą jakość, jaką możemy zaoferować.
W przypadku obuwia wykonywanego na zamówienie, zgodnie z w/w Ustawą, odstąpienie od umowy i zwrot należności jest niemożliwy.

2)   Wymiana
a) Buty należy mierzyć na czystej powierzchni z zachowaniem zasad higieny. Wymiana jest możliwa tylko w przypadku produktów nowych i obuwia nienoszącego znamion użytkowania.
b) W przypadku konieczności wymiany towaru, prosimy o niezwłoczny kontakt ze sklepem i podanie parametrów produktu, na który ma zostać wymieniony zakupiony towar. Obsługa sklepu tanecznego PUENTA określi dostępność potrzebnego produktu i czas realizacji zamówienia.
c) Prosimy nie odsyłać produktu przed zawiadomieniem sklepu tanecznego PUENTA o tym fakcie i uzyskaniem potwierdzenia.
d) Koszty odesłania towaru ponosi Klient. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.
e) Do produktu zwracanego należy dołączyć dowód zakupu, w przeciwnym wypadku roszczenie Klienta może nie zostać uznane.

3)   Gwarancja i reklamacje
a) Podstawę i zakres odpowiedzialności sprzedawcy względem Klienta określają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności Ustawa o prawach konsumenta oraz Kodeks Cywilny.
b)PUENTA udziela na obuwie 6-miesięcznej gwarancji, (nie wyłączając rękojmi) która obejmuje:
– odklejenie podeszwy (prosimy nie mylić z oderwaniem)
– pęknięcia szwów
– wysnucie materiału
– ukryte wady materiałowe
c) Gwarancja nie dotyczy obuwia o bardzo dużym stopniu zużycia.
d) Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń będących wynikiem naturalnego zużycia, niewłaściwego użytkowania lub złej konserwacji obuwia np.:
– uszkodzenia klocków i blaszek w butach do stepu
– wytarcie fleków oraz ochraniaczy obcasów
– przebarwienie skórzanej podeszwy
– wytarcie skóry/ satyny od środka butów wynikające ze sposobu tańca
– przetarcie, zniszczenie podeszwy skórzanej która była nieszczotkowana

– zniszczenie podeszwy
– uszkodzenia, przebarwienia i zamiany właściwości spowodowane praniem butów
e) Zamoczenie podeszwy welurowej w obuwiu do tańca towarzyskiego powoduje utratę gwarancji.
f) Klient może złożyć reklamację:
– pisemnie na adres: PUENTA. sklep taneczny, ul. Poznańska 22, Poznań
– w formie elektronicznej na adres: kontakt@puentasklep.pl
– osobiście w salonie stacjonarnym (ul. Poznańska 22, Poznań)
g) Zaleca się, aby opis reklamacji zawierał następujące informacje:
– imię i nazwisko Klienta, dane kontaktowe
– nazwę produktu i datę dokonania zakupu
– okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji – rodzaj i data wystąpienia wady
– żądanie Klienta dotyczące sposobu rozpatrzenia reklamacji
h) Warunkiem przyjęcia reklamacji obuwia jest przedłożenie dowodu zakupu oraz czystego, wyszczotkowanego i przewietrzonego obuwia.
i) PUENTA ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jego złożenia.
j) Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH:

PUENTA gromadzi i przetwarza dane osobowe Klienta zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 Z DNIA 27 KWIETNIA 2016 R. W SPRAWIE OCHRONY OSÓB FIZYCZNYCH W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH I W SPRAWIE SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH ORAZ UCHYLENIA DYREKTYWY 95/46/WE (OGÓLNE ROZPORZĄDZENIE O OCHRONIE DANYCH) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1). Szczegółowe informacje w tym zakresie w Polityce prywatności.

 

 

FORMULARZ ZWROTU TOWARU

 

Open chat
Cześć!
W czym możemy pomóc?