REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO PUENTA
Dane kontaktowe (siedziba):
PUENTA. sklep taneczny
ul. Poznańska 22
60-849 Poznań
tel. +48 666 883 233
e-mail: kontakt@puentasklep.pl
REGON: 380840033
NIP: 781-197-74-42
WARUNKI ZAKUPU, SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ:
1) Podane ceny produktów są cenami brutto (zawierają podatek VAT) w walucie PLN i nie zawierają kosztów przesyłki.
2) Zamówienia można składać poprzez serwis, telefonicznie lub osobiście w salonie.
3) W przypadku sprzedaży wysyłkowej konieczne jest podanie pełnych danych teleadresowych.
UWAGA! Prosimy o załączanie historii korespondencji i używanie jednego adresu mailowego – pozwoli to uniknąć ewentualnych nieporozumień.
4) Dokonując zakupu „na odległość” należy podać model/nazwę produktu i wszelkie jego istotne parametry (np. rozmiar, kolor, wysokość obcasa).
5) Składając zamówienie „na odległość” należy określić formę zapłaty i sposób dostawy.
6) Przesyłki nadawane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, serwisu kurierskiego Pocztex, DPD, FEDEX. Koszty przesyłek są zryczałtowane, zawierają opłatę przygotowawczą. Wybieramy zawsze najtańszą (w danym momencie) opcję wysyłki spośród oferowanych przez nas możliwości z uwzględnieniem indywidualnych wymagań co do szybkości przesyłki i sposobu zapłaty.
7) Sposób i koszt dostawy na terenie Polski (kwoty brutto):
a) Przesyłka kurierska expresowa FedEx – 17,00 PLN (przedpłata na konto bankowe przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem systemów szybkich płatności Przelewy24)
b) Przesyłka do Paczkomatu InPost – 13 PLN (przedpłata na konto bankowe przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem systemów szybkich płatności Przelewy24)
c) Przesyłka kurierska pobraniowa – 21 PLN (przedpłata na konto bankowe przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem systemów szybkich płatności Przelewy24)
8) Sposób dostawy i koszt dostawy międzynarodowej (kwoty brutto):
– Przesyłka pocztowa międzynarodowa – 65 PLN
9) Dostępne metody płatności:
– przy odbiorze osobistym – gotówką/kartą płatniczą
– przy odbiorze przesyłki pobraniowej – gotówką kurierowi
– poprzez przelew bankowy (dane do przelewu – pkt. 12)
– poprzez system szybkich płatności Przelewy24 – przelew bankowy lub płatność kartą płatniczą (operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068).
10) Czas wysyłki w zależności od sposobu przesyłki:
– płatność przy odbiorze – wysyłka w ciągu 24h/48h w dni robocze
– przedpłata na konto bankowe – wysyłka w ciągu 24h/48h od zaksięgowania wpłaty w dni robocze
– płatności Przelewy24 – wysyłka w ciągu 24h/48h od powiadomienia o wpłacie w dniu robocze
11) W przypadku produktów niedostępnych lub na zamówienie indywidualne, czas wysyłki wydłuża się, o czym Klient zostanie niezwłocznie zawiadomiony przez obsługę sklepu PUENTA.
12) Możliwy jest osobisty odbiór zamówienia w sklepie stacjonarnym (Poznań, ul. Poznańska 22).
13) Dane do przelewu krajowego na rachunek bankowy:
AP Kwadrat Agata Poturalska Anna Piasecka spółka cywilna
ul. Poznańska 22
60-849 Poznań
nr konta: ING Bank Śląski 29 1050 1520 1000 0092 5875 3707
14) W przypadku potrzeby wystawienia faktury należy podać dokładne dane konieczne do poprawnego jej wystawienia.
W ZWIĄZKU ZE ZMIANĄ PRZEPISÓW OD STYCZNIA 2020r DOTYCZĄCYCH WYSTAWIANIA FAKTUR VAT, PROSIMY INFORMOWAĆ NAS O FAKTURZE VAT OD RAZU PRZY ZAKUPIE. NASZA FIRMA NIE BĘDZIE WYSTAWIAĆ TZW. FAKTUR VAT (z NIP-em) DO WCZEŚNIEJ WYSTAWIONEGO PARAGONU.
15) PUENTA. sklep taneczny zastrzega sobie prawo odmowy wysłania Klientowi więcej niż dwóch par obuwia w jednej przesyłce.
16) PUENTA. sklep taneczny zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości. Zamawiający zostanie poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji.
17) PUENTA. sklep taneczny zastrzega sobie prawo do odrzucenia zamówienia w przypadku:
– podania błędnych/niepełnych danych podczas składania zamówienia
– nieodebrania przesyłki przez Kupującego
– braku wpłaty od Kupującego w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia
18) Dokładamy wszelkich starań, aby dostępność produktów widoczna w serwisie pokrywała się z bieżącymi stanami magazynowymi. W przypadku niedostępności określonych produktów, PUENTA. sklep taneczny niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Kupującego.
19) Składając zamówienie Klient oświadcza, iż zapoznał się treścią i akceptuje postanowienia polityki prywatnosci oraz regulamin sklepu internetowego PUENTA.
WARUNKI SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ INDYWIDUALNYCH:
1) Klient ma możliwość złożenia zamówienia indywidualnego na produkt czasowo niedostępny lub niedostępny w ciągłej sprzedaży.
2) Zamówienia indywidualne wyceniane są każdorazowo na podstawie informacji dostarczonych przez Klienta. Cena produktu na zamówienie może różnić się od regularnej ceny produktu podanej na stronie internetowej, o czym Kupujący zostanie powiadomiony.
3) W przypadku zamówienia dotyczącego obuwia lub odzieży należy podać określony rozmiar lub indywidualne miary w centymetrach oraz wszelkie inne parametry produktu potrzebne do realizacji zamówienia.
4) Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest wpłata zadatku w wysokości połowy kwoty zamówienia. Pozostałą część kwoty (wraz z ewentualnymi kosztami wysyłki) Klient wpłaca po realizowaniu zamówienia – przed odbiorem produktu lub w dniu odbioru (w przypadku odbioru osobistego lub przesyłki pobraniowej).
5) Zebrane miary nie dają 100% gwarancji dopasowania obuwia/odzieży.
6) W przypadku rezygnacji z zamówienia indywidualnego po upływie 24h od jego złożenia, zadatek nie podlega zwrotowi.
7) Wykonawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia.
8) Obuwie skórzane może posiadać naturalne marszczenia i nierówności.
9) Sklep Puenta nie odpowiada za zły rozmiar zamówionej odzieży, produkt w większości przypadków zamawiany jest z krajów europejskich i nie podlega zwrotom.
ZWROT / WYMIANA / REKLAMACJA:
1) Zwrot (odstąpienie od umowy)
a) Klient dokonujący zakupu na odległość może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i otrzymać zwrot kosztów, za wyjątkiem okoliczności wskazanych w Rozdziale 4 Ustawy z dn. 30 maja 2014r. o prawach konsumenta.
b) Ograniczenia dotyczące zwrotów – fragmenty Ustawy z dn. 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827):
„Art. 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (…)w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb”
W praktyce odstąpienie od umowy ma zastosowanie dla artykułów produkowanych seryjnie, sprzedawanych „z półki”, pod warunkiem, że zamówienie nie było realizowane wg indywidualnych kryteriów Klienta, a zwracany towar nie nosi znamion użytkowania.
c) Koszty odesłania towaru ponosi Klient. PUENTA. sklep taneczny nie odbiera przesyłek pobraniowych.
d) Do produktu zwracanego (bez śladów użytkowania oraz w oryginalnym opakowaniu) należy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu – dostępny do pobrania TUTAJ.
e) Zwroty pieniężne wykonujemy przelewem na numer konta bankowego podany przez Klienta, oraz przez zlecenie przelewu zwrotnego w serwisie Przelewy24. Jeśli kupujący wybrał inny sposób dostarczenia towaru niż najtańszy oferowany przez sprzedawcę, to przedsiębiorca zwraca koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.
Zwrot powinien się znaleźć na koncie klienta w przeciągu 14 dni od daty otrzymania paczki zwrotnej od klienta.
Prosimy o składanie przemyślanych zamówień.
Zgodnie z zasadami najlepszej obsługi Klienta dokładamy wszelkich starań, aby otrzymane obuwie było doskonale dopasowane oraz prezentowało najwyższą jakość, jaką możemy zaoferować.
W przypadku obuwia wykonywanego na zamówienie, zgodnie z w/w Ustawą, odstąpienie od umowy i zwrot należności jest niemożliwy.
2) Wymiana
a) Buty należy mierzyć na czystej powierzchni z zachowaniem zasad higieny. Wymiana jest możliwa tylko w przypadku produktów nowych i obuwia nienoszącego znamion użytkowania.
b) W przypadku konieczności wymiany towaru, prosimy o niezwłoczny kontakt ze sklepem i podanie parametrów produktu, na który ma zostać wymieniony zakupiony towar. Obsługa sklepu tanecznego PUENTA określi dostępność potrzebnego produktu i czas realizacji zamówienia.
c) Prosimy nie odsyłać produktu przed zawiadomieniem sklepu tanecznego PUENTA o tym fakcie i uzyskaniem potwierdzenia.
d) Koszty odesłania towaru ponosi Klient. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.
e) Do produktu zwracanego należy dołączyć dowód zakupu, w przeciwnym wypadku roszczenie Klienta może nie zostać uznane.
3) Gwarancja i reklamacje
a) Podstawę i zakres odpowiedzialności sprzedawcy względem Klienta określają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności Ustawa o prawach konsumenta oraz Kodeks Cywilny.
b)PUENTA udziela na obuwie 6-miesięcznej gwarancji, (nie wyłączając rękojmi) która obejmuje:
– odklejenie podeszwy (prosimy nie mylić z oderwaniem)
– pęknięcia szwów
– wysnucie materiału
– ukryte wady materiałowe
c) Gwarancja nie dotyczy obuwia o bardzo dużym stopniu zużycia.
d) Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń będących wynikiem naturalnego zużycia, niewłaściwego użytkowania lub złej konserwacji obuwia np.:
– uszkodzenia klocków i blaszek w butach do stepu
– wytarcie fleków oraz ochraniaczy obcasów
– przebarwienie skórzanej podeszwy
– wytarcie skóry/ satyny od środka butów wynikające ze sposobu tańca
– przetarcie, zniszczenie podeszwy skórzanej która była nieszczotkowana
– zniszczenie podeszwy
– uszkodzenia, przebarwienia i zamiany właściwości spowodowane praniem butów
e) Zamoczenie podeszwy welurowej w obuwiu do tańca towarzyskiego powoduje utratę gwarancji.
f) Klient może złożyć reklamację:
– pisemnie na adres: PUENTA. sklep taneczny, ul. Poznańska 22, Poznań
– w formie elektronicznej na adres: kontakt@puentasklep.pl
– osobiście w salonie stacjonarnym (ul. Poznańska 22, Poznań)
g) Zaleca się, aby opis reklamacji zawierał następujące informacje:
– imię i nazwisko Klienta, dane kontaktowe
– nazwę produktu i datę dokonania zakupu
– okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji – rodzaj i data wystąpienia wady
– żądanie Klienta dotyczące sposobu rozpatrzenia reklamacji
h) Warunkiem przyjęcia reklamacji obuwia jest przedłożenie dowodu zakupu oraz czystego, wyszczotkowanego i przewietrzonego obuwia.
i) PUENTA ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jego złożenia.
j) Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH:
PUENTA gromadzi i przetwarza dane osobowe Klienta zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 Z DNIA 27 KWIETNIA 2016 R. W SPRAWIE OCHRONY OSÓB FIZYCZNYCH W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH I W SPRAWIE SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH ORAZ UCHYLENIA DYREKTYWY 95/46/WE (OGÓLNE ROZPORZĄDZENIE O OCHRONIE DANYCH) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1). Szczegółowe informacje w tym zakresie w Polityce prywatności.